Διοργανωτής:ΔΕΘ-HELEXPO Α.Ε.
Τόπος:Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης
Ημερομηνίες:13/11/2014-16/11/2014
Ωράριο Λειτουργίας:Πέμπτη, Παρασκευή & Σάββατο 11:00-20:00, Κυριακή 11:00-18:00
Είσοδος:για Εμπορικούς Επισκέπτες & κοινό
Τιμή Εισιτηρίου:Είσοδος Ελεύθερη για Εμπορικούς Επισκέπτες και 3 € για το κοινό
Συχνότητα:Ετήσια
Αριθμός προηγούμενων Διοργανώσεων: 29

Λίγα λόγια για τη Διοργάνωση:

Η Διεθνής Έκθεση PHILOXENIA 2014 με τη δυναμική  της εμπειρίας και τεχνογνωσίας 30 ετών, παραμένει το κύριο σημείο συνάντησης των επαγγελματιών στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια και τους υποδέχτηκε στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, από τις 13 ως τις 16 Νοεμβρίου 2014.

Στόχος της διοργάνωσης ήταν να αναδείξει ό,τι πιο σύγχρονο έχει η τουριστική βιομηχανία διεθνώς, εμπλουτίζοντας την ελληνική εκθεσιακή πραγματικότητα με ένα γεγονός υψηλού επιπέδου και αυστηρά επαγγελματικού προσανατολισμού. Στο πλαίσιο της έκθεσης Philoxenia, η ΔΕΘ- HELEXPO προσκάλεσε και φιλοξένησε σημαντικούς ξένους εμπορικούς επισκέπτες από χώρες στόχους παρέχοντας στους εκθέτες της την προοπτική άμεσων συνεργασιών και συμφωνιών. Το Σαββατοκύριακο δόθηκε στο κοινό η δυνατότητα να επισκεφθεί την έκθεση και να ανακαλύψει νέους τουριστικούς προορισμούς.

Υπεύθυνος Έκθεσης:  Χρυσοβελίδης Χρήστος
Τηλ.: 2310 291 293
Φαξ: 2310 291 658
Ε-mail: 
philoxenia@helexpo.gr
Website: http://philoxenia.helexpo.gr/philoxenia   

Ενδεικτικά Αποτελέσματα Έρευνας σε Εκθέτες και Επισκέπτες:
Συγκεντρωτικά Στοιχεία Έκθεσης:

 
 
Όσον αφορά το βαθμό επιτυχίας των αρχικών στόχων που είχαν τεθεί από τους Εκθέτες με τη συμμετοχή τους στην «Philoxenia 2014», η γενική εικόνα δείχνει έναν πολύ καλό και καλό βαθμό ικανοποίησης των στόχων αυτών. Ειδικότερα o στόχος της πληροφόρησης (να πληροφορήσουν και να πληροφορηθούν οι Εκθέτες), εμφανίζει υψηλά ποσοστά ικανοποίησης, αφού το 59,26% των Εκθετών το θεωρεί εξαιρετικό και πολύ καλό. Επίσης ένα αρκετά σημαντικό ποσοστό της τάξης του 40,74% το θεωρεί καλό και μέτριο, ενώ αντίθετα το ποσοστό που θεωρεί ότι δεν επετεύχθη καθόλου ο στόχος αυτός είναι μηδενικό.

Ο στόχος της προβολής της επιχείρησης, φαίνεται να ικανοποιήθηκε σε ποσοστό 58,41% σε εξαιρετικό και πολύ καλό βαθμό, ενώ ένα σημαντικό ποσοστό της τάξης του 38,05% το θεωρεί καλό και μέτριο. Αντίθετα το ποσοστό των Εκθετών που θεωρεί ότι δεν επετεύχθη καθόλου ο στόχος αυτός είναι μόλις 3,54%.

Σχετικά με το στόχο της δημιουργίας επαφών για παραγγελίες από νέους πελάτες, εμφανίζει επίσης υψηλά ποσοστά ικανοποίησης, εξίσου με τους άλλους στόχους. Έτσι το 46,66% των Εκθετών θεωρεί ότι ο στόχος αυτός ικανοποιήθηκε σε πολύ καλό και σε καλό βαθμό. Επίσης ένα σημαντικό ποσοστό της τάξης του 22,5% θεωρεί ότι ο στόχος αυτός ικανοποιήθηκε σε εξαιρετικό βαθμό, στη συνέχεια το 27,5% των εκθετών που συμμετείχαν στην έρευνα θεωρούν μέτριο το βαθμό επίτευξης του συγκεκριμένου στόχου, ενώ το ποσοστό που θεωρεί ότι δεν επετεύχθη καθόλου είναι 3,33%.

Ο στόχος της ανανέωσης επαφών με παλιούς πελάτες, εμφανίζει επίσης πολύ καλό βαθμό ικανοποίησης καθώς το 57,3% των Εκθετών θεωρεί ότι επετεύχθη σε πολύ καλό και σε καλό βαθμό, 20,22% σε εξαιρετικό επίπεδο, 21,35% σε μέτριο επίπεδο ενώ μόλις ένα 1,12% θεωρεί ότι δεν επετεύχθη καθόλου ο στόχος αυτός. Αναλυτικά ο βαθμός ικανοποίησης των στόχων των Εκθετών της Philoxenia 2014 παρουσιάζονται στο ακόλουθο διάγραμμα:

Διάγραμμα. Βαθμός ικανοποίησης των στόχων της Έκθεσης

Οι Εκθέτες σε ποσοστό 57,0% φαίνονται διατεθειμένοι να συμμετάσχουν, ξανά στην επόμενη Διοργάνωση, ενώ το 37,0% αυτών ίσως θα συμμετάσχει στην επόμενη Διοργάνωση. Αντίθετα μόλις το 6,0% των Εκθετών εμφανίζεται αρνητικό στο ενδεχόμενο συμμετοχής στην επόμενη Philoxenia. Οι Εκθέτες που εμφανίζονται αρνητικοί στο ενδεχόμενο συμμετοχής στην επόμενη Philoxenia, αναφέρουν ως βασικότερους λόγους της απόφασής τους αυτής: την κακή διαχείριση των ραντεβού και της γενικότερης οργάνωσης και λειτουργίας του προγράμματος των Hosted Βuyers από την εταιρία που το είχε αναλάβει και την χαμηλή ανταποδοτικότητα της Έκθεσης.

Διάγραμμα. Σκοπεύετε να λάβετε μέρος στην επόμενη Διοργάνωση;

Οι Εκθέτες της Έκθεσης θεωρούν σε ποσοστό 92,00% πως η συμμετοχή τους στην Έκθεση θα επιφέρει μελλοντικά (μετά τη λήξη της Έκθεσης) για την επιχείρηση επιπλέον δραστηριότητα, ενώ μόλις το 8,00% πιστεύει το αντίθετο.


Διάγραμμα. Πιστεύετε ότι η συμμετοχή της επιχείρησης στην Έκθεση θα της επιφέρει μελλοντικά επιπλέον δραστηριότητα;

 

Η χώρα προέλευσης των Hosted Buyers ποικίλει. Πιο συγκεκριμένα, από τις χώρες που επιλέχθηκαν από τη Διοργάνωση για να προσελκύσουν Εμπορικούς Επισκέπτες, η Βουλγαρία και η Ουκρανία συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο ποσοστό, 50,0%. Αναλυτικά τα αποτελέσματα προσέλευσης των Εμπορικών Επισκεπτών φαίνονται στο παρακάτω διάγραμμα.


Διάγραμμα. Χώρα προέλευσης Hosted Buyers Philoxenia 2014

Αξιοσημείωτη είναι η επιτυχία των συναντήσεων των Ξένων Εμπορικών Επισκεπτών με τους Εκθέτες της 30ης Philoxenia. Τα ραντεβού που κλείστηκαν, πραγματοποιήθηκαν σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό και τα αποτελέσματα από αυτές τις συναντήσεις κρίνονται θετικά, σύμφωνα με όσα δηλώνουν οι ίδιοι οι Hosted Buyers. Συγκεκριμένα, το 100,0% των Εμπορικών Επισκεπτών τις κρίνει ως αποδοτικές, ποσοστό πολύ ικανοποιητικό για την Έκθεση.

Διάγραμμα. Βαθμός ικανοποίησης των Hosted Buyers από τις συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν

Στο σύνολο των Ξένων Εμπορικών Επισκεπτών σημειώθηκε πολύ μεγάλη επιτυχία στις συναντήσεις των Trade Visitors με τους Εκθέτες της 30ης Philoxenia 2014. Συγκεκριμένα, το 82,0% τις κρίνει ως αποδοτικές, ποσοστό αρκετά υψηλό για την Έκθεση.

Διάγραμμα. Πραγματοποιήσατε αποδοτικές συναντήσεις με τους εκθέτες κατά τη διάρκεια της επίσκεψης σας στη Philoxenia 2014;