ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ


 

Philoxenia & Hotelia μαζί
To πιο δυνατό “δίδυμο” εκθέσεων για τον τουρισμό και το ξενοδοχείο θα διοργανωθεί για μια ακόμη χρονιά στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης. Οι 17.500 επισκέπτες της περσινής διοργάνωσης αποτελούν σημαντικό υπόβαθρο για τη φετινή επιτυχία.
 
 
PHILOXENIA B2B WORKSHOPS
Παράλληλα με την έκθεση, έχει προγραμματιστεί σειρά workshops τα οποία θα αναλύουν ζητήματα αιχμής σε σχέση με τον εκσυγχρονισμό και συνεχή αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος. Μέσω των workshops, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με ειδικού ενδιαφέροντος θέματα όπως Νέες τεχνολογίες, Νέες μορφές Εναλλακτικού Τουρισμού (γαστρονομικός, ιατρικός, βιωματικός κλπ.), Digital Marketing, Web travelling, Travel Blogging, Μεταφορές.
 
 
BRANDING DESTINATIONS
 
Conference by PHILOXENIA
Αντικείμενο του συνεδρίου είναι η παρουσίαση και ανάδειξη πολλαπλών προορισμών, δημοφιλών ή μη καθώς επίσης και των αμέτρητων δυνατοτήτων κάθε επιμέρους περιοχής. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, θα δοθεί η ευκαιρία να αναπτυχθούν οι τεχνικές στρατηγικής branding ώστε κάθε προορισμός να προωθείται με σωστό τρόπο και συνεπώς, να αποκτά την τουριστική αξία που του αναλογεί, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο.
 
 
PHILOXENIA HAPPENINGS
Πρόκειται για σειρά ειδικών εκδηλώσεων που διοργανώνονται σε καθορισμένο χρόνο από τους συμμετέχοντες, πάντα σε συνεργασία με τους οργανωτές. Κατά τη διάρκεια των special happenings, συμμετέχουσες περιφέρειες και εταιρίες διοργανώνουν μικρές γιορτές που αποσκοπούν στην πληρέστερη παρουσίαση κάθε επιμέρους περιοχής μέσω της τοπικής μουσικής, γαστρονομίας και άλλων εθίμων. Εκτός από παλμό και ενέργεια, στόχος είναι η μετάδοση και αίσθηση εμπειριών που κάθε επισκέπτης μπορεί να ζήσει σε διαφορετικές περιοχές της χώρας.