Philoxenia, your next Destination
 
 
32η διεθνής έκθεση τουρισμού Philoxenia συνιστά τον απόλυτο προορισμό για όλους τους επαγγελματίες του κλάδου του τουρισμού. Για το 2016, η σημαντικότερη τουριστική έκθεση της χώρας υποδέχεται επαγγελματίες και κοινό στις 18-20 Νοεμβρίου, στο Διεθνές Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, παράλληλα με τη διεθνή έκθεση ξενοδοχειακού και επαγγελματικού εξοπλισμού, Hotelia. 

Στόχος της φετινής Philoxenia είναι η περαιτέρω διεθνοποίησή της καθώς την τελευταία τριετία ο σημαντικότερος κλάδος της ελληνικής οικονομίας – ο τουρισμός – παρουσιάζεται μέσα από μια άρτια οργανωμένη και πλήρη έκθεση.

 

Τα εξαιρετικά αποτελέσματα της περσινής διοργάνωσης απέδειξαν - 17.500 επισκέπτες, 150 hosted buyers, +39% Αύξηση διεθνών εμπορικών επισκεπτών, +17% Αύξηση εμπορικών επισκεπτών στο σύνολο, 351 εκθέτες, 3.000 προγραμματισμένα ραντεβού με hosted buyers – καθιστούν σαφές ότι οι εκθέσεις Philoxenia και Hotelia αποτελούν το πιο δυνατό δίδυμο για τον τουρισμό και το ξενοδοχείο.
 
Στο ευρύτερο πλάνο υποστήριξης των εκθετών της Philoxenia έχει συντονιστεί το πρόγραμμα “Philoxenia hosted buyers programme”, κατά το οποίο θα φιλοξενηθούν 150 καταξιωμένοι επαγγελματίες του τουρισμού από το εξωτερικό. Το πρόγραμμα συνιστά αποτέλεσμα των διεθνών διασυνδέσεων της ΔΕΘ - HELEXPO και τελεί υπό την εποπτεία του Ινστιτούτου Εκθεσιακών Ερευνών και την αιγίδα του ΕΟΤ. Οι hosted buyers προέρχονται από τους χώρους των “Tour Operators”, “MICE”, “Corporate” και “media” και θα επιλέξουν να προγραμματίσουν συναντήσεις αποκλειστικά με τους εκθέτες που θα υποβάλουν την αίτηση συμμετοχής τους.
 
 
Επίσης, ένα χρήσιμο εργαλείο που σκοπό έχει να συντονίσει ηλεκτρονικά τις διαδικασίες επαφών κατά τη διάρκεια της Philoxenia, είναι η on-line πλατφόρμα “Philoxenia b2b meeting platform” μέσω της οποίας, εκθέτες και επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να προγραμματίζουν τις μεταξύ τους συναντήσεις εκ των προτέρων.
 
 
Ταυτόχρονα, μέσω των “Philoxenia b2b2 workshops”, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με ειδικού ενδιαφέροντος θέματα όπως Νέες τεχνολογίες, Νέες μορφές Εναλλακτικού Τουρισμού (γαστρονομικός, ιατρικός, βιωματικός κλπ.), Digital Marketing, Web travelling, Travel Blogging, Μεταφορές.
 
 
Όσον αφορά στο “Branding Destinations Conference”, εδώ θα παρουσιαστούν πολλαπλοί προορισμοί, ενώ θα αναπτυχθούν οι τεχνικές στρατηγικής branding, ώστε κάθε προορισμός να προωθείται με σωστό τρόπο και συνεπώς, να αποκτά την τουριστική αξία που του αναλογεί.
 
 
Τέλος, τα “Philoxenia Happenings” αποτελούν μια σειρά ειδικών εκδηλώσεων που διοργανώνονται σε καθορισμένο χρόνο από τους συμμετέχοντες, πάντα σε συνεργασία με τους διοργανωτές. Κατά τη διάρκεια των special happenings, συμμετέχουσες περιφέρειες και εταιρίες διοργανώνουν μικρές γιορτές που αποσκοπούν στην πληρέστερη παρουσίαση κάθε επιμέρους περιοχής μέσω της τοπικής μουσικής, γαστρονομίας και άλλων εθίμων.
 
 
Περισσότερες πληροφορίες http://philoxenia.helexpo.gr/el