PHILOXENIA KEY POINTS

Στο κέντρο των Βαλκανίων και της ΝΑ Μεσογείου
 
Σύγχρονο Εκθεσιακό Προϊόν
 
Μέσα από την επένδυση σε σημαντικές παράλληλες εκδηλώσεις και workshops, η Philoxenia έχει καταφέρει να τοποθετηθεί ως ένα σύγχρονο εκθεσιακό προϊόν που δημιουργεί μία αναβαθμισμένη εμπειρία στον επισκέπτη, είτε πρόκειται για επαγγελματία είτε απλό επισκέπτη.
 
 
Philoxenia Hosted Buyers Programme
 
Στο ευρύτερο πλαίσιο υποστήριξης των εκθετών της, η Philoxenia προσφέρει υπηρεσίες που θα συμβάλουν στην προβολή των εκθετών στις διεθνείς αγορές.
 
Για το λόγο αυτό, κατά τη φετινή διοργάνωση θα φιλοξενηθούν 150 καταξιωμένοι επαγγελματίες του τουρισμού από το εξωτερικό. Το 2015 προσκλήθηκαν κι εντάχτηκαν στο πρόγραμμα για πρώτη φορά 108 Ηosted Βuyers από 32 και πλέον χώρες.
Το πρόγραμμα των Ηosted Βuyers της Philoxenia είναι αποτέλεσμα των διεθνών διασυνδέσεων και συνεργασιών της ΔΕΘ - HELEXPO και τελεί υπό την εποπτεία του Ινστιτούτου Εκθεσιακών Ερευνών και την αιγίδα του ΕΟΤ.  
Οι hosted buyers προέρχονται από τον χώρο των “Tour Operators”, “MICE”, “Corporate” και “media” και θα επιλέξουν να προγραμματίσουν συναντήσεις αποκλειστικά με τους εκθέτες που θα υποβάλλουν την αίτηση συμμετοχής τους.
 
 
Philoxenia B2B Meeting Platform
 

Οn-line πλατφόρμα μέσω της οποίας, εκθέτες και επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να καθορίζουν εκ των προτέρων τις μεταξύ τους συναντήσεις.

Ένα χρήσιμο εργαλείο που σκοπό έχει να συντονίσει ηλεκτρονικά τις διαδικασίες επαφών κατά τη διάρκεια της Philoxenia, ώστε να αποφευχθούν καθυστερήσεις, παρανοήσεις ή λάθη.

Η διαδικτυακή πλατφόρμα αφορά τόσο σε συναντήσεις μεταξύ εκθετών, συναντήσεις μεταξύ επισκεπτών όσο και μεταξύ εκθετών με επισκέπτες.