Philoxenia 2022 – Μια νέα πρόκληση!


Η Έκθεση Τουρισμού Philoxenia από την πρώτη της διοργάνωση το 1985, μέχρι σήμερα,  σκιαγραφεί το προφίλ του τουριστικού επιχειρείν στη χώρα διατηρώντας το ισχυρό της brand name. Διοργανώνεται ετησίως κάθε Νοέμβριο και αποτελεί το κομβικό σημείο συνάντησης του τουριστικού κλάδου, στο Διεθνές Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο της Θεσσαλονίκης. H Philoxenia προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα της τουριστικής αγοράς, συντονίζεται με τις ανάγκες του επαγγελματία και τις επιθυμίες του ταξιδιώτη, ενώ συμβάλει στην ανάδειξη προορισμών και υψηλού επιπέδου υπηρεσιών.

   

Τιμώμενος Δήμος - ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Στη φετινή διοργάνωση της PHILOXENIA, έχει την τιμητική του ο Δήμος Ηρακλείου!  Το Ηράκλειο, το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο αστικό κέντρο της Κρήτης, την πρωτεύουσα της περιφέρειας και το οικονομικό κέντρο του νησιού, μέσα από  τη δεσπόζουσα εκθεσιακή του συμμετοχή,  θα αναδείξει πανηγυρικά το τουριστικό του προϊόν αλλά και τον πολιτισμικό του πλούτο, στοιχεία που αποτελούν πόλο έλξης χιλιάδων επισκεπτών ετησίως.

Hosted Buyers Programme

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, η PHILOXENIA, θα φιλοξενήσει περί τους 120 καταξιωμένους επαγγελματίες του τουρισμού από το εξωτερικό στο αρτιότερα οργανωμένο b2b πρόγραμμα τουριστικής έκθεσης στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Το πρόγραμμα των hosted buyers είναι αποτέλεσα των διεθνών διασυνδέσεων και συνεργασιών της HELEXPO, το οποίο τελεί υπό την εποπτεία του Ινστιτούτου Εκθεσιακών Ερευνών και την αιγίδα του ΕΟΤ. 

 

Συνέδριο Philoxenia

Το ∆ιεθνές Συνέδριο της Philoxenia αποτελεί πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι της όλης διοργάνωσης που σκοπό έχει να διερευνήσει θέματα που άπτονται της επικαιρότητας και απασχολούν την κοινότητα της τουριστικής επιχειρηματικότητας  στη χώρα.  Καταξιωμένοι έλληνες και ξένοι ομιλητές από τον χώρο του τουριστικού γίγνεσθαι, ακαδημαϊκοί, ερευνητές, εκπρόσωποι φορέων και επιφανή στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων, συναντώνται στα πάνελ του συνεδρίου παρουσιάζοντας μελέτες, απόψεις και επιτυχημένα case studies που αναδεικνύουν  τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του τουριστικού προϊόντος.